نمایشگاه حمل و نقل ریلی حمل بار به ترکیه

نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی 99 برگزار می‌شود

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی با صدور بیانیه‌ای ادعای شرکت راه آهن مبنی بر برگزار نشدن نمایشگاه حمل و نقل ریلی را رد و اعلام کرد: تنها مرجع قانونی تصمیم ‌گیر در حوزه برگزاری نمایشگاه‌های کشور وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

در این بیانیه آمده است: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با رد ادعای شرکت راه آهن مبنی بر عدم برپایی نمایشگاه حمل و نقل ریلی ۹۹ اعلام می‌دارد که تصمیم گیری در خصوص برگزاری این رویداد از حوزه اختیارات راه آهن خارج است و اظهار نظر این شرکت در این باره وجاهت قانونی ندارد.

در ادامه آمده که صلاحیت تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های کشور بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و صدور مجوز در این باره صرفا از سوی سازمان توسعه تجارت صورت می‌گیرد. همچنین شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران نیز وظیفه ایجاد زمینه برای برگزار کنندگان را بر عهده دارد.

این بیانیه تاکید دارد که سیاست اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری و دستور رئیس جمهوری رفع موانع بر سر راه تولید است تا جهش تولید در سال جاری باوجود بحران کرونا امکان پذیر باشد. در همین راستا نیز برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت مناسبی برای افزایش رونق در بازار تولیدکنندگان فراهم کند.

براساس موارد یاد شده این شرکت بنا دارد تمامی رویدادهای تعیین شده در تقویم نمایشگاهی ۹۹ را با رعایت پروتکل بهداشتی مورد تائید ستاد ملی کرونا برگزار کند و نمایشگاه حمل و نقل ریلی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به گزارش ایرنا، پیش از از شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی بدلیل شیوع بیماری کرونا امسال برگزار نخواهد شد.

در این اطلاعیه آمده بود: با توجه به ضرورت تلاش همگانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم پیروی از دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هرگونه تجمع و نیز به دلیل شرایط اقتصادی شرکت های خصوصی حمل و نقل ریلی، شرکت راه آهن در سال ٩٩برنامه ای برای برگزاری «نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته» در دستور کار ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

آرتا لجستیک، حمل بار به ترکیه تخصص ماست

نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید