حمل و نقل دریائی (ترانشیپ)

آرتا لجستیک با همکاری شرکت‌های مرتبط، چرخه کامل حمل و نقا دریائی (ترانشیپ) (برداشت و حمل با کامیون، حمل و نقل، پیگیری و مراقبت، بیمه، ترخیص گمرکی و تحویل در محل) را به روش مستقیم و غیر مستقیم از اقصی نقاط جهان به ویژه اروپا به کلیه بنادر ایران و بلعکس انجام می‌دهد.

حمل و نقل دریائی (ترانشیپ) قدیمی‌­ترین شیوه حمل کالا است. در این شیوه، کالاهای بسیار حجیم، در امنیت و سلامت کامل، در مسیرهای طولانی و با هزینه‌­های حداقلی به مقاصد مورد نظر حمل می‌­گردد. به عنایت به مزیت­‌های خاص حمل و نقل دریایی، شرکت آرتا لجستیک با همکاری شرکت­‌های مرتبط، فعالیت در این حوزه را مورد توجه قرار داده است و چرخه کامل ترانشیپ (برداشت و حمل با کامیون،  حمل و نقل، پیگیری و مراقبت،  بیمه، ترخیص گمرکی و تحویل در محل) را دنبال می­‌کند. در این راستا، حمل کالا به روش مستقیم و غیر مستقیم از اقصی نقاط جهان به ویژه اروپا به کلیه بنادر ایران و بلعکس صورت می­‌پذیرد.

حمل و نقل دریائی به روش مستقیم و غیر مستقیم

در حمل و نقل دریائی (ترانشیپ) کالا به روش مستقیم، کالا بدون تغییر کشتی یا کانتینر به بندر مقصد حمل می‌­گردد. در شیوه حمل مستقیم، هزینه‌­های حمل بسیار کم­تر و زمان حمل کالا کوتاه‌­تر است. در صورت عدم امکان حمل مستقیم، حمل بصورت غیر مستقیم، یعنی با انتقال کانتینر حاوی محموله از یک کشتی به کشتی دیگر صورت می­‌گیرد. ما در شرکت آرتا لجستیک، حمل مستقیم و غیر مستقیم کالا را با مناسب‌­ترین نرخ، بهترین مسیر حمل و در کوتاه‌­ترین زمان ممکن برای مشتریان خود انجام می‌­دهیم.